dags igen!

ursäkta mitt dåliga bloggande idag.. usch har vart så hemskt trött! hur är det med er mina kära läsare ?


idag har jag vart på smink kurs i hela två timmar det var härligt!

det nalkas snart helg och till det en stor del föda , ska nämligen på min systers bröllop gud vad jag längtar!!!!!!!!!!!!

jag skulle verkligen behöva eran hjälp , har beställt dessa retro badshorts/dräckter till sommarn 2009, vilken skulle passa mig bäst ? (inte jag på någon av bilderna) snälla tyck till!!!!



UPDATE!!!!!!

tänkte lära er hur man gör en välsmakande sallad sisåhär på kvällskvisten

Sallad med sparris sparrissallad
Blir god som förrätt eller som tillbehör.
4 portioner
1 liter plockad blandad sallad
Valfri dressing
1 knippe sparris, grön eller vit
Koka upp en kastrull med saltat vatten. Skala sparris längst ner på stjälkarna om de verkar träiga. Tunna drag av potatisskalare går bra. Akta så inte hela sparrisen försvinner bara. Koka tunnare sparris 5 minuter och tjockare (1 – 2 cm) cirka 8 minuter. Ta upp och skölj i kallt vatten. Eller lägg i isvatten. Dela på tre. Blanda i salladen och servera

hoppas det ska smaka , rekommenderar den verkligen!!


och fortsätt gärna läsa min blogg och följ min instensiva vardag!

Kommentarer
Postat av: råås

du är så jävla störd hahaha

2008-10-08 @ 21:16:32
Postat av: k

hahaha orkar inte

2008-10-08 @ 21:17:01
URL: http://kajsafroberg.devote.se
Postat av: KARIN

GUUUD! Asså shitt vilken goood sallad, åt den till middag ikväll, jag bjöd in hela släkten! Mer smaktips vill vi ha!

2008-10-08 @ 21:32:32
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: marisha

jag hjärta adam 4-ever !!!!!!!!!!!!!!

2008-10-09 @ 20:44:07
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0