hej och hå,

idag var den dagen jag tog tag i mitt liv och äntligen skaffat en egen blogg som jag så länge velat haft, känns som jag levt i det förflutna utan denhär bloggen , men men nu har jag den, ÄNTLIGEN!!!

jag har bestämt mig för att verkligen börja blogga på riktigt och ta tag i mitt liv , med denhär bloggen finns verkligen alla möjligheter att göra det, nu slipper jag leva i det gömda och må dåligt, jag ska börja visa mina kännslor för alla andra bloggare ,

Hail kenza
Hail blondinbella _/

riktigiga legender blir aldrig bortglömda ,

 ni två däremot är inskrivna i historie böckerna,
 
saluté!

Kommentarer
Postat av: karin

WOOOW ADAM HAR ÄNTLIGEN DONAT BLOGG :D kolla gärna in min oxå ;)

2008-10-07 @ 12:05:40
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: Raz

Tråkig kille

2008-10-09 @ 18:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0