rusk väder!

hej mina käraste läsare, jag sitter på lektion nu och tänker på livet... ( tur att jag har dig bloggen så jag kan tala ut om mina känslor)   idag har jag fått in den nya kollektionen på mjukisbyxor som jag tänker lotta ut senare på  ebay !

Jag fick en fråga här om dan.... den löd : hur mkt tjänar du på din blogg ?

svar: jodu.. nu är det såhär för att vara en liten pojk som jag så tycker jag inte det är överdrivet mkt , men det är väl på runt 60 tusen rent i månaden.  men men...

IDAG: kenza och blondinbella och jag tänkte åka till avesta för att träffa andra bloggare som har det svårt med att just få till det lilla extra som vi har,

men men ! puss till er mina läsare .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Mr. adam.

Måste bara säga att jag äääälskar din blogg. Du är så självsäker och cool. Mycket bättre än kenzazo och bellabu och dom :)



Keep up

Marisha

2008-10-07 @ 13:43:03
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0