wtf!?

Blondinbella börjat röka hasch? :|



Intervju med blondin bella efter skandalen.

Hallå där, 17-åriga Blondinbella, som blivit anmäld till Socialstyrelsen. Du har skrivit så mycket om ditt vindrickande att de nu är oroade för att du dricker för mycket.
- Men å.

Ursäkta?
- Men å.

Menå?
- Men. Åå. Vadå. Vad är grejen liksom. Man får väl dricka några konjagare då och då.

Vad är en konjagare?
-Konjak som man jagar ner i kroppen, så att säga. Man leker tuff-tuff-tåg och skriker “nu kommer en konjagare”. Lite såna sjuka grejer som jag och Nils gör. Vi har rätt sjuk humor, om man säger så.

Nils är 8 år äldre än du, men mentalt är han 8 år yngre. Vad utgör störst problem i ert förhållande skulle du säga, hans mentala litenhet eller fysiska ålderdom?
- Bägge och.

Bägge och?
- Ja. Båda med. Bägge båda.

Jag förstår inte.
- Bägge med! Alla lika!

Hallå?
- Lika lika! Fifty fifty!

Tillbaka till ditt drickande. Hur mycket dricker du?
- Men å, inget alls, Jag har lagt av med det där nu. Man blir så bakiz.

Bakiz?
- Men å, man får batongkeps.

Syftar du på betongkeps nu?
- Nej, varje gång jag dricker får jag en keps gjord av en batong av Nils i present, gulle han.

Är det därför du har slutat?
- Nej, jag har slutat därför att jag börjat med något annat.

Jaså. Vad?
- Haschisch.

Oj. Det är ju farligt.
- Farligt, säger du, jaha. Vänta så ska jag anteckna, jag är nämligen ordförande i intresseklubben och det här tyckte vi var intressant.

Det är dessutom olagligt.
- AJ!

Vad hände?
- Jag fick en intressepil rakt i fejat.

Du tycks inte ta det här på allvar alls.
(Tystnad)

Hallå?
(Tystnad)

Är du kvar, Blondinbella?
- Hör du vad jag gör.

Nej. Vad gör du?
- Hissar intresseflagg. Oj, vad det vajar nu, intresseflaggan.

Tack, Blondinbella.
- AJ! Igen!

Hej då.
- Fan, vad den tog, den intressepilen.

Kommentarer
Postat av: Macke B your man

åå bella <3 min heromus

2008-10-10 @ 19:58:36
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: karin

hahahhahahah ja kan bara inte sluta skratta :D

2008-10-10 @ 21:57:36
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahahahhahah asså

2008-10-10 @ 23:09:37
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: karin

GÅT LITE TRÖGT NU!!!

2008-10-12 @ 13:22:54
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: Ragge

hahahaha king!:D

2008-10-15 @ 00:04:15
Postat av: maletic

hahah så jävla lost :D ASG

2008-10-17 @ 16:33:34
Postat av: Anonym

KING!!

2008-10-17 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0